tel. +420 602 771 194, +420 596 542 771, +420 734 570 788
 
ELSO Orlová
 

ELSO Orlová, Slezská 96, 735 14 Orlová - Lutyně

www.elso-orlova.cz
 
  Úvod     O firmě     Saalmann & MEDLight     Služby     Foto     Reference     Kontakty  

  • Elektroinstalační a montážní práce, elektrorevize
  • Stavby, stavební činnost
  • Zámečnické práce
  • Velkoobchod a maloobchod s elektroinstalačním materiálem
 

Otvírací doba prodejny

Pondělí - Pátek
6.30 - 16.00
 
Sobota a Neděle
zavřeno

 
Produkty MEDLight | Produkty SAALMANN | Záruka a servis pro techniku SAALMANN

Obecné záruční a servisní podmínky prodávajícího pro techniku SAALMANN

Platné od 1.1.2010

I.Záruční podmínky

  1. Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo vady vzniklé při výrobě, montáži nebo instalaci zařízení, provedené pracovníky firmy prodávajícího nebo jim pověřenými osobami.
  2. Podmínkou platnosti záruky je používání zařízení v souladu s jeho účelem a podle uživatelské příručky.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo změnit technické parametry prodávaného zboží bez předchozího písemného oznámení. Prodávající nezodpovídá za chyby vzniklé při tisku obchodních a technických materiálů.
  4. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou nebo poškozením elektrostatickým výbojem.
  5. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních vlivů nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek.
  6. Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do zařízení osobou, která k provedení zásahu nebyla výslovně prodávajícím zmocněna.
  7. Záruka rovněž zaniká, bude-li kupující přes upozornění hrubě porušovat zásady provozu a běžné údržby zařízení uvedené v uživatelské příručce.

II. Servisní podmínky

  1. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu výskyt závady písemným oznámením v sídle prodávajícího (popř. faxem) na „Formuláři hlášení závady“. Případné telefonické oznámení musí být vždy doplněno písemně.
  2. Odstranění závady provede prodávající formou opravy, případně výměny vadného dílu nebo zařízení za bezvadné. Typ servisního zásahu (viz. Bod 2d níže) požaduje kupující a uvede jej na „Formuláři hlášení závady“.
  3. O dobu trvání opravy (do odstranění závady) se úměrně prodlužuje záruční doby na příslušný díl čí podskupinu dotyčného řízení.
  4. Záruční a pozáruční servis na dodané zařízení firmy Saalmann je prováděn takto:

Řada sloupových, kabinových a vodních zářičů – Säule & Kabine & Aqua

  1. standardní servis – (bez příplatku) návštěva servisního technika prodávajícího do 2 pracovních dnů v místě kupujícího,
  2. speciální servis – (za příplatek 50%) návštěva servisního technika prodávajícího do 1 pracovního dne v místě kupujícího
  3. non-stop servis - (za příplatek 100%) návštěva servisního technika prodávajícího do 24 hodin po ohlášení v místě kupujícího

Řada stojanových a stěnových zářičů – Typ PRE (W) II & Typ M (W) II

  1. Standardní servis – (bez příplatku) návštěva servisního technika prodávajícího v pracovních dnech v místě kupujícího
  2. Speciální servis – (za příplatek 50%) návštěva servisního technika prodávajícího do 1 pracovního dne v místě kupujícího

Řada domácích zářičů a ostatního zařízení

  1. Standardní servis – (bez příplatku) do 2 pracovních dnů (mimo dopravy) v nejbližším servisním středisku prodávajícího (dopravu tam hradí kupující, zpět prodávající).
  2. Speciální servis – (za příplatek 50%) návštěva servisního technika prodávajícího do 2 pracovních dní v místě kupujícího.

III. Rozsah záruk

  1. Není-li stanoveno jinak, poskytuje prodávající na dodávané zařízení záruku následujícím způsobem:
    na zářiče ( díly a podskupiny ) – 24 měsíců
    na UV zářivky (lampy) – 6 měsíců
  2. V rámci záruky má kupující zdarma standardní servis ( viz bod II.d 1) dle definice kapitoly 1
  3. V rámci záruky bude provedena servisními pracovníky prodávajícího minimálně jedna preventivní prohlídka zařízení. Náklady na takovou preventivní prohlídku budou sníženy o 50% oproti ceníku servisních služeb (viz kapitola IV.).

IV. Ceník servisních služeb včetně 10% DPH

Záruční a pozáruční servisní zásahy budou účtovány podle následujícího ceníku:

  • 14,85 Kč za 1 km cestovních nákladů
  • 418,00 Kč za 1 započatou hodinu práce servisního technika
  • 605,00 Kč za 1 započatou hodinu práce servisního technika spojenou s měřením svítivosti (UV záření).

Případně u většího počtu zářičů na jednom přístroji - každé měření – 385,00 Kč.

Na záruční servisní zásahy (viz bod II.d) se budou vztahovat příslušné slevy (viz kapitola III.).

 

Úvodní strana       Informace o firmě       Služby       Fotogalerie       Reference       Kontakty B7 design & Infocity Hosting     |     Nahoru
Stavby, stavební činnost | Stolařské práce | Zámečnické práce | Elektro | Velkoobchod a maloobchod s elektroinstalačním materiálem

Stavební činnost

Prodej elektroinstalačního materiálu